ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Marketing Reklama
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 1193, strona 1 z 120
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

(NIE) OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE TEKSTY NA OKŁADKACH PUBLIKACJI POPULARNONAUKOWYCH


PIEKARCZYK D., wydawnictwo: UMCS, 2020, wydanie I

cena netto: 40.80 Twoja cena  38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Teksty na okładkach publikacji popularnonaukowych Funkcje, jakie okładce nadano, poza tą prymarną, ochronną, są wielorakie i wielowymiarowe. To samo można powiedzieć o formie i treści okładki. Ten składnik książki, całkowicie z nią zintegrowany,... >>>

(R)EWOLUCJA MARKI JAK TWORZYĆ MARKI I ZARZĄDZAĆ NIMI W XXI WIEKU


POGORZELSKI J., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al ... >>>

10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI


JAMES L., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bądźmy w kontakcie! Ciesz się zaufaniem ludzi Osiągaj korzyści, pomagając innym Poznaj sprawdzone techniki networkingu Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki lub znajomość z... >>>

10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM


BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 46.40 Twoja cena  44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? Sympatia.... >>>

100 % SUKCESU PODSTAWY


LUDBROOK E., wydawnictwo: 4MEDIA PUBL., 2009, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu sieciowego? ... >>>

100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ O POTENCJALNYCH KLIENTACH


WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy... >>>

26 HISTORII SUKCESU + JEDNA JAK ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM?


SZEWCZUK M., wydawnictwo: POLIGRAF, 2011, wydanie I

cena netto: 31.89 Twoja cena  30,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe spojrzenie na marketing sieciowy. Branża, która w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej cieszy się uznaniem od ponad 40 lat. Dla wielu szansa na lepsze jutro i godziwe zarobki. W Polsce nadal mało znana i niedoceniana, cz... >>>

30 MINUT DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU METODĄ COACHINGU


KAMINSKI E., wydawnictwo: KOS, 2008, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W ciągu 30 minut będziesz wiedzieć więcej o coachingu! Czy masz jakieś cele? Czy chcesz w pełni wykorzystać swój potencjał? Czy choć raz zastanawiałeś się, co mogłoby Cię wesprzeć na drodze do osiągnięcia celów? Książka ta w ciągu 30 minut... >>>

31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY


BILIŃSKI SŁ., wydawnictwo: INFOR GRUPA, 2010, wydanie I

cena netto: 39.50 Twoja cena  37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama. Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nale... >>>

33 RADY JAK DBAĆ O KLIENTA BUDOWANIE TRWAŁYCH KONTAKTÓW HANDLOWYCH


BRABEC J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2004, wydanie I

cena netto: 24.50 Twoja cena  23,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec ... >>>

książek: 1193, strona 1 z 120
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024