ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Zarządzanie marketingowe
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 1109, strona 1 z 111
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

(R)EWOLUCJA MARKI JAK TWORZYĆ MARKI I ZARZĄDZAĆ NIMI W XXI WIEKU


POGORZELSKI J., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al ... >>>

10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI


JAMES L., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bądźmy w kontakcie! Ciesz się zaufaniem ludzi Osiągaj korzyści, pomagając innym Poznaj sprawdzone techniki networkingu Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki lub znajomość z... >>>

10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM


BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 46.40 Twoja cena  44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? Sympatia.... >>>

100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ O POTENCJALNYCH KLIENTACH


WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy... >>>

101 POMYSŁÓW NA WŁASNĄ FIRMĘ


KEEFE J. COREY S., wydawnictwo: ONE PRESS, 2005, wydanie I

cena netto: 84.40 Twoja cena  80,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy myślałeś o otwarciu własnej firmy? A może już prowadzisz działalność? Jeśli tak, to poznałeś lub wkrótce poznasz typowe problemy świeżo upieczonych przedsiębiorców, takie jak brak środków, trudności z pozyskaniem kredytu, niepewność, czy firma... >>>

26 HISTORII SUKCESU + JEDNA JAK ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM?


SZEWCZUK M., wydawnictwo: POLIGRAF, 2011, wydanie I

cena netto: 31.89 Twoja cena  30,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe spojrzenie na marketing sieciowy. Branża, która w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej cieszy się uznaniem od ponad 40 lat. Dla wielu szansa na lepsze jutro i godziwe zarobki. W Polsce nadal mało znana i niedoceniana, cz... >>>

30 MINUT DLA INTELIGENTNEJ RIPOSTY


ETRILLARD S., wydawnictwo: KOS, 2007, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odpowiednia dialektyka ma na celu przekonanie partnera w rozmowie do naszych racji. Ta książka nauczy cię: - jak komunikować się z innymi poprzez mimikę, gestykulację i mowę ciała, jak do nich dotrzeć i ufać swoim odczuciom, - jak przyjaźnie,... >>>

30 MINUT DLA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI CZYLI JAK BYĆ ROZUMIANYM PRZEZ INN


TIERNEY E., wydawnictwo: KOS, 1998, wydanie I

cena netto: 10.00 Twoja cena  9,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój przyjaciel lub znajomy z pracy opacznie odebrał twoją wiadomość i zrobił coś dokładnie odwrotnego do twoich oczekiwań? Z tej książeczki w 30 minut dowiesz si... >>>

30 MINUT UCZCIWEJ DYSKUSJI POZYTYWNA STRONA KONFLIKTU


HEIGL P., wydawnictwo: KOS, 2007, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Naucz się w 30 minut uczciwej polemiki. Czy chcesz pozytywnie i uczciwie rozwiązywać konflikty? Czy chcesz wnieść coś pozytywnego do dziedziny rozwiązywania konfliktów, gdzie nie ma zwycięzców i przegranych, lecz są partnerzy, którzy w przyszłości... >>>

31 NOWOCZESNYCH FORM REKLAMY


BILIŃSKI SŁ., wydawnictwo: INFOR GRUPA, 2010, wydanie I

cena netto: 39.50 Twoja cena  37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama. Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nale... >>>

książek: 1109, strona 1 z 111
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025