ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH


RÓSZKIEWICZ M.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 51.80 Twoja cena  49,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych oraz z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania oraz rodzaje możliwych opinii i postaw wobec zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych oraz stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka.

Książka ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób prosty i klarowny prezentuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu. Podręcznik zawiera liczne przykłady, ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

351 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- STATYSTYCZNE METODY WIELOWYMIAROWEJ ANALIZY PORÓWNAWCZEJ
PANEK T.

- METODY STATYSTYCZNE
ZELIAŚ A.

- DO BIEGU, GOTOWI - START. WPROWADZENIE DO SPSS DLA WINDOWS
PAVKOV T.W. PIERCE K.A.

- METODY STATYSTYCZNE W NAUKACH SPOŁECZNYCH. ELEMENTY TEORII I ZADANIA
SZWED R.

- NARZĘDZIA STATYSTYCZNE W ANALIZACH MARKETINGOWYCH
RÓSZKIEWICZ M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024