METODY STATYSTYCZNE
ZELIAŚ A. wydawnictwo: PWE , rok wydania 2000, wydanie I cena netto: 48.00 Twoja cena 45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Głównym
celem książki jest przekazanie studentom umiejętności stosowania nowoczesnych metod
statystycznych do rozwiązywania różnorakich problemów gospodarczych. Zakres
prezentowanych metod dostosowano do aktualnego programu nauczania statystyki na wyższych
uczelniach ekonomicznych. Szczegółowo omówiono: istote i przedmiot statystyki,
charakterystyki pozwalające na syntetyczny opis i analizę wyników badanych zbiorowości
statystycznych, metody analizy korelacji i regresji, a także metody analizy dynamiki
zjawisk ekonomicznych, pojęcia z prawdopodobieństwa, rozkłady teoretyczne zmiennych
losowych skokowych i ciągłych oraz zagadnienia z teorii estymacji parametrów i
weryfikacji hipotez statystycznych w klasycznym ujęciu. Książka jest adresowana do
studentów wszystkich kierunków studiów (dziennych i zaocznych) w akademiach
ekonomicznych oraz studentów kierunków ekonomicznych w innych szkołach wyższych. Może
ona także być przydatna praktykom, dla których umiejętność przeprowadzania badania
zgodnie z wymogami teorii statystyki oraz posługiwania się metodami statystycznymi jest
niezbędna.
300
stron Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- DO BIEGU, GOTOWI - START. WPROWADZENIE DO SPSS DLA WINDOWS PAVKOV T.W. PIERCE K.A.
- METODY STATYSTYCZNE W NAUKACH SPOŁECZNYCH. ELEMENTY TEORII I ZADANIA SZWED R.
- NARZĘDZIA STATYSTYCZNE W ANALIZACH MARKETINGOWYCH RÓSZKIEWICZ M.
- STATYSTYCZNE METODY WIELOWYMIAROWEJ ANALIZY PORÓWNAWCZEJ PANEK T.
- METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH RÓSZKIEWICZ M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|