ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODY STATYSTYCZNE


ZELIAŚ A.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Głównym celem książki jest przekazanie studentom umiejętności stosowania nowoczesnych metod statystycznych do rozwiązywania różnorakich problemów gospodarczych. Zakres prezentowanych metod dostosowano do aktualnego programu nauczania statystyki na wyższych uczelniach ekonomicznych. Szczegółowo omówiono: istote i przedmiot statystyki, charakterystyki pozwalające na syntetyczny opis i analizę wyników badanych zbiorowości statystycznych, metody analizy korelacji i regresji, a także metody analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych, pojęcia z prawdopodobieństwa, rozkłady teoretyczne zmiennych losowych skokowych i ciągłych oraz zagadnienia z teorii estymacji parametrów i weryfikacji hipotez statystycznych w klasycznym ujęciu. Książka jest adresowana do studentów wszystkich kierunków studiów (dziennych i zaocznych) w akademiach ekonomicznych oraz studentów kierunków ekonomicznych w innych szkołach wyższych. Może ona także być przydatna praktykom, dla których umiejętność przeprowadzania badania zgodnie z wymogami teorii statystyki oraz posługiwania się metodami statystycznymi jest niezbędna.

300 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- DO BIEGU, GOTOWI - START. WPROWADZENIE DO SPSS DLA WINDOWS
PAVKOV T.W. PIERCE K.A.

- METODY STATYSTYCZNE W NAUKACH SPOŁECZNYCH. ELEMENTY TEORII I ZADANIA
SZWED R.

- NARZĘDZIA STATYSTYCZNE W ANALIZACH MARKETINGOWYCH
RÓSZKIEWICZ M.

- STATYSTYCZNE METODY WIELOWYMIAROWEJ ANALIZY PORÓWNAWCZEJ
PANEK T.

- METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH
RÓSZKIEWICZ M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024