MARKETING MIX. PODSTAWOWE ZASADY MARKETINGU
ZOLLANDZ H.D. wydawnictwo: BC EDUKACJA , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 15.00 Twoja cena 14,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Marketing mix to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których
znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców.
Dzięki książce dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”.
Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt,
cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty
uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.
144 strony, format: 11.0x15.0 cm, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PRZEKŁAD JAKO ANEKSJA KULTUROWA DZIEŁA NOWICKA-JEŻOWA A. FIJAŁKOWSKI M. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|