ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MIX. PODSTAWOWE ZASADY MARKETINGU


ZOLLANDZ H.D.

wydawnictwo: BC EDUKACJA , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 15.00 Twoja cena  14,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing mix to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców.

Dzięki książce dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”.

Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.


144 strony, format: 11.0x15.0 cm, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PRZEKŁAD JAKO ANEKSJA KULTUROWA DZIEŁA
NOWICKA-JEŻOWA A. FIJAŁKOWSKI M. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024