| 
 MARKETING MIX. PODSTAWOWE ZASADY MARKETINGU
 ZOLLANDZ H.D.wydawnictwo: BC EDUKACJA , rok wydania 2008, wydanie Icena netto: 15.00Twoja cena  14,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 
Marketing mix to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których
znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. 
Dzięki książce dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”.  Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt,
cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty
uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne. 
 144 strony, format: 11.0x15.0 cm, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 
 - PRZEKŁAD JAKO ANEKSJA KULTUROWA DZIEŁANOWICKA-JEŻOWA A. FIJAŁKOWSKI M. RED.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |