ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.90 49,31   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRODUCT PLACEMENT MEDIOZNAWSTWO A MARKETING KREATYWNY


URBANIEC E.

wydawnictwo: NOVAE RES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 51.90 Twoja cena  49,31 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi – tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina – zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia faktów oraz analizy
procesu inkubacji marketingowej, której niewątpliwie podlega współczesne kino.

Product placement jest jednym ze zjawisk, które można umieścić w szeregu pytań o tożsamość kulturową naszych czasów, stanowiącym o globalności i dynamicznie rozprzestrzeniającej się transkulturowości.

Niniejsza książka składa się z trzech głównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie światowej historii product placement oraz uzupełnienie jej o informacje dotyczące tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części określono specyfikę tego zjawiska i jego miejsce we współczesnej myśli medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikację product placement. W części trzeciej znajdują się interpretacje wybranych polskich dzieł filmowych powstałych w latach 1989–2006.

Dzięki uwzględnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe było pełniejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje się na stałe w główny nurt współczesnych badań medioznawczych na świecie.


Spis treści:

Wstęp (Stan badań nad product placement)

Historia productplacement
Wczesna epoka product placement
Product ptacement w początkach ery filmu dźwiękowego
Product placement po II wojnie światowej
Product placement w okresie boomu gospodarczego
Reklama, promocja, product placement w czasach współczesnych
Product placement w czasach ponowoczesnych
Wolny rynek producencki i zmiany w finansowaniu polskiej kinematografii na łamach "Kina"
Podsumowanie

Product placement jako rodzaj strategii marketingowej charakterystycznej dla rzeczywistości ponowoczesnej
Product placement a rzeczywistość ponowoczesna i społeczeństwo konsumpcyjne Product placement jako rodzaj strategii promocyjnej Rodzaje product ptacement
Analiza filmów
Polski pre-product placement
Analiza - kryterium "reżyser"
Analiza - kryterium "gatunek".
Polska komedia romantyczna
Młodzieżowy film akcji
Świadectwo przemian społeczno-gospodarczych
Nowe zjawisko społeczne
Adaptacje
Wnioski końcowe

Filmografia wraz z występującymi markami produktów

Bibliografia


268 stron, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TECHNIKI SPRZEDAŻY ZDALNEJ
KAWSZYN R. SZARAN A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024