ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

COACHING DLA MENEDŻERÓW SŁUCHAJ MOTYWUJ I ZWIĘKSZ POTENCJAŁ ZESPOŁU


JULIE STARR

wydawnictwo: EDGARD , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 39.50 Twoja cena  37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Coaching to obecnie jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod wspierania innych w rozwoju oraz pomagania im w osiąganiu pożądanych wyników czy odnoszeniu sukcesów.

Menedżer, który potrafi być jednocześnie coachem, jest dla firmy cenniejszym pracownikiem, ponieważ efektywniej wykorzystuje potencjał własny i zespołu, z którym pracuje.

Przekonaj się, jak wiele zyskasz zostając coachem dla twoich pracowników! Nauczysz się uruchamiać ich potencjał, wspierać rozwój talentów i tworzyć warunki ułatwiające działanie. Będziesz potrafił także skuteczniej motywować, wspierać w uczeniu i wspólnie tworzyć zgrany, odnoszący sukcesy zespół. Dzięki poradnikowi opanujesz umiejętności kluczowe w coachingu, m.in. przeprowadzanie konstruktywnych rozmów z pracownikami, zadawanie właściwych pytań, uważne słuchanie i udzielanie zrozumiałej informacji zwrotnej. Wniesiesz do miejsca pracy więcej entuzjazmu i przyjaznej atmosfery sprzyjającej efektywnej pracy. Odkryjesz także sekret budowania pozytywnych i trwałych kontaktów oraz partnerskich relacji ze współpracownikami.

Przydatne wskazówki i rady oraz przykładowe dialogi pomogą ci lepiej zrozumieć, czym jest coaching i odkryć, jak skuteczny jest taki styl zarządzania.


Spis  treści:

O autorce
Podziękowania
Wprowadzenie
O książce
Pomocny zestaw narzędzi
Skorzystaj jak najwięcej z tej książki

Część I. Świadomość

1.Czym jest coaching?
Czym jest coaching w miejscu pracy?
Dyrektywny lub kierowany samodzielnie - na czym polega różnica?

2.Mentalność menedżera coacha
Które przekonania mogą sprawić, że zawsze będziesz dyrektywny?
Które przekonania pomagają być menedżerem w duchu coachingu?
Praca nad własnym stylem

3.W jaki sposób twoje ego może ograniczać styl coachingu?
Ego - jakie ego?
Kwestia kontroli
Jaki wpływ ma na ciebie ego podczas sesji coachingowej?
Jaki wpływ może mieć ego na uczenie się?
Przekraczanie własnego ego

Część 2. Umiejętności

4.Budowanie dobrego kontaktu
Czym jest kontakt?
Dlaczego kontakt jest tak ważny?
Co wpływa na kontakt?
Jak budować dobry kontakt

5.Uważne słuchanie
Słuchanie rozpoczyna się od intencji i koncentracji
Bycie obecnym dla innych
Słuchanie przez filtr
Słuchanie od zera
Przeszkody w słuchaniu

6.Skuteczne zadawanie pytań
Sztuka zadawania celnych pytań
Potęga prostoty
Pytania o jasno sprecyzowanym celu
Mocne pytania

7.Konstruktywna informacja zwrotna
Czym jest informacja zwrotna?
Czy gorzej jest dawać niż otrzymywać?
Co jest dobrego w informacji zwrotnej?
Jakie są kluczowe zasady przekazywania informacji zwrotnej?

Część 3. Zastosowanie

8.Sesja off-line, podczas której podopieczny panuje nad tematem lub planem spotkania
Ścieżka coachingowa
Etap 1: Zbudowanie dobrego kontaktu
Etap 2: Wyodrębnienie tematu i celu
Etap 3: Uzyskanie zrozumienia i wglądu
Etap 4: Konkluzje i ustalenia
Etap 5: Domknięcie i zakończenie

9.Sesja off-line, podczas której menedżer panuje nad tematem lub planem spotkania
Projekt Genesis - zarysowanie sytuacji
Etap 1: Zbudowanie dobrego kontaktu
Etap 2: Wyodrębnienie tematu i celu
Etap 3: Uzyskanie zrozumienia i wglądu
Etap 4: Konkluzje i ustalenia
Etap 5: Domknięcie i zakończenie

10.Sesja off-line, podczas której zarówno podopieczny, jak i menedżer mają kwestie do omówienia
Etap 1: Zbudowanie dobrego kontaktu
Etap 2: Wyodrębnij temat i cel
Etap 3: Uzyskanie zrozumienia i wglądu
Etap 4: Konkluzje i ustalenia
Etap 5: Domknięcie i zakończenie

11.Rozmowa on-line - coaching interwencyjny w żywym środowisku
Etap 1: Zapoznanie się z kontekstem sytuacji
Etap 2: Koncentracja na potencjale osoby
Etap 3: Zachęcanie do działania
Oczywiście, że"naprawianie" jest szybsze!

Część 4. Działanie

12.Kolejne kroki
Gdzie jesteś teraz?
Dokąd zmierzasz?
W jaki sposób tam dotrzesz?
Co mogłoby cię zatrzymać?


192 strony, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- COACHING MIĘDZYKULTUROWY JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TKWIĄCY W RÓŻNICACH
ROSINSKI PH. / NARODOWYCH KORPORACYJNYCH I ZAWODOWYCH /

- COACHING INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
NEALE ST. SPENCER-ARNELL L. WILSON L.

- COACHING BIZNESOWY PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK
WILSON C. / DLA COACHÓW MENEDŻERÓW I SPECJALISTÓW HR /

- 30 MINUT DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU METODĄ COACHINGU
KAMINSKI E.

- COACHING KADRY KIEROWNICZEJ
MCADAM S.

- COACHING CZYLI WSPIERANIE ROZWOJU PRACOWNIKÓW 99 PORAD JAK ZWIĘKSZYĆ
KREYENBERG J. / KOMPETENCJE ZESPOŁU

- 50 NAJLEPSZYCH TECHNIK COACHINGOWYCH
JONES G. GORELL R.

- COACHING DLA KADRY MENEDŻERSKIEJ
O'NEILL M.B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024