| 
 COACHING KADRY KIEROWNICZEJ
 MCADAM S.wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie IIcena netto: 53.90Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie
obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech
perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby
korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika).  Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby
proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób.  Omawia dokładnie:
 - czym jest coaching kadry kierowniczej,
 - co składa się na kontekst organizacyjny coachingu,
 - na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
 - co powinien wiedzieć potencjalny coach.
 
 Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa
i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły
się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z
powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.
 
 Książka będzie przydatną lekturą dla coachów, osób, które chciałyby zostać
coachami, pracowników korzystających z coachingu i kierowników zamawiających coaching
dla członków swoich zespołów.
 
 Spis treści: Podziękowania str. 11
 
 Wprowadzenie
 str. 13
 
 1 Czym jest coaching kadry kierowniczej
 str. 17
 
 Kawałki składające się na całość coachingu
 str. 22
 
 Rola działu zarządzania zasobami ludzkimi
 str. 29
 
 Jak wygląda sukces?
 str. 36
 
 Tworzenie środowiska coachingowego
 str. 38
 
 2 Kontekst organizacyjny coachingu
 str. 39
 
 Identyfikowanie potrzeb
 str. 41
 
 Informacje zwrotne
 str. 43
 
 3 Na co ma wpływ coaching kadry kierowniczej
 str. 51
 
 Coaching przystosowawczy
 str. 53
 
 Coaching dotyczący wyników
 str. 55
 
 Coaching kariery
 str. 56
 
 Coaching w trakcie projektów
 str. 59
 
 Coaching dla osób zatrudnianych z zewnątrz
 str. 62
 
 Coaching podczas fuzji i przejęć
 str. 64
 
 Coaching dyrektorów niepełniących funkcji zarządczych
 str. 66
 
 Coaching podczas zwolnień monitorowanych
 str. 67
 
 Coaching zespołów
 str. 68
 
 Wzbogacanie umiejętności menedżera
 str. 70
 
 ...i tych, którzy są na celowniku
 str. 71
 
 4 Jak to działa?
 str. 73
 
 Przygotowanie
 str. 75
 
 Sposób prowadzenia
 str. 83
 
 Zamknięcie i zakończenie
 str. 94
 
 Narzędzia i techniki
 str. 95
 
 5 Coach jako konsultant
 str. 103
 
 Pierwszy kontakt
 str. 105
 
 Funkcja coacha wewnętrznego
 str. 117
 
 6 Czego należy wymagać od coacha
 str. 125
 
 Jakich coachów unikać
 str. 127
 
 Co się sprawdza
 str. 129
 
 Czy będziesz pracował z osobą, którą widzisz?
 str. 132
 
 7 Co powinieneś wiedzieć jako potencjalny coach
 str. 139
 
 Jakie są motywy twojego zainteresowania coachingiem?
 str. 141
 
 Jak dużo wiesz o coachingu kadry kierowniczej?
 str. 142
 
 Szkolenie z dziedziny coachingu kadry kierowniczej
 str. 143
 
 Badanie rynku
 str. 145
 
 Praca w charakterze coacha kadry kierowniczej
 str. 146
 
 8 Jak sprawić, aby ta książka była przydatna
 str. 151
 
 Czy twoja firma potrzebuje coachingu kadry kierowniczej?
 str. 153
 
 Wpływ coachingu na organizację
 str. 155
 
 Na zakończenie
 str. 158
 
 Dodatek 1. British Association for Counselling and Psychoterapy
 str. 159
 
 Cechy osobiste
 str. 159
 
 Dodatek 2. Kodeks dobrej praktyki przeprowadzania testów psychologicznych British
Psychological Society
 str. 161
 
 Odpowiedzialność za kompetencje
 str. 161
 
 Procedury i techniki
 str. 162
 
 Dobro klienta
 str. 162
 
 Dodatek 3. Cel European Mentoring and Coaching Council
 str. 165
 
 Bibliografia
 str. 167
 
 O autorze
 str. 169
 
 172 strony, A5, oprawa twardaOsoby kupujące tę książkę wybierały także:
 
  - COACHING MIĘDZYKULTUROWY JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TKWIĄCY W RÓŻNICACH ROSINSKI PH. / NARODOWYCH KORPORACYJNYCH I ZAWODOWYCH /
 
  - COACHING CZYLI WSPIERANIE ROZWOJU PRACOWNIKÓW 99 PORAD JAK ZWIĘKSZYĆ KREYENBERG J. / KOMPETENCJE ZESPOŁU
 
  - COACHING BIZNESOWY PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK WILSON C. / DLA COACHÓW MENEDŻERÓW I SPECJALISTÓW HR /
 
  - 30 MINUT DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU METODĄ COACHINGU KAMINSKI E.
 
  - COACHING INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ NEALE ST. SPENCER-ARNELL L. WILSON L.
 
  - COACHING DLA MENEDŻERÓW  SŁUCHAJ MOTYWUJ I ZWIĘKSZ POTENCJAŁ ZESPOŁU JULIE STARR
 
  - 50 NAJLEPSZYCH TECHNIK COACHINGOWYCH JONES G. GORELL R.
 
  - COACHING DLA KADRY MENEDŻERSKIEJ O'NEILL M.B.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |