ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Biznes
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 440, strona 1 z 44
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

103 ADDITIONAL TRANING GAMES


KROEHNERT G., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2003, wydanie I

cena netto: 150.00 Twoja cena  142,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

How can I enhance a team's performance? How do I improve an individual's perception? How do I energise? break the ice? improve communication? Australia's best-selling training author and consultant, Gary Kroehnert, has done it again! ... >>>

1990S ELECTRONIC MEDIA


PARKER S., wydawnictwo: HEINEMANN, 2002, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

20TH Century Media is a fascinating new series which offers an informative guide to mass communication and technology in the last century. Shirking photographs illustrate the entertaining account of the huge changes that took place in every area of... >>>

22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING


RIES A., RIES L., wydawnictwo: PROFILE BOOKS, 2003, wydanie I

cena netto: 83.00 Twoja cena  78,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in today's insanely crowded marketplace. The only question is how do you do it? This is the definitive text on branding, distilling complex... >>>

25 BEST TIME MANAGEMENT TOOLS


DODD P., wydawnictwo: WILEY, 2008, wydanie I

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

At last, all the advice you'll ever need to manage your time better, stay organised and get things done - in one volume! Let's face it, if you need time management then you probably don't have time to read reams of advice from piles of different... >>>

301 LEGAL FORMS, LETTERS AND AGREEMENTS


LAWPACK, wydawnictwo: LAWPACK, 2005, wydanie I

cena netto: 128.00 Twoja cena  121,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Our best-selling book, now in its eighth edition, is packed with forms, letters and agreements for legal protection in virtually every situation. It provides a complete do-it-yourself library of 301 ready-to-use legal documents, written and... >>>

ACADEMIC ENTREPRENEURSHIP


SHANE S, wydawnictwo: EE, 2004, wydanie I

cena netto: 498.00 Twoja cena  473,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

This is really a must read compendium of research on academic entrepreneurship. It should be on the reading list for any course in the area and (it) also provides an interesting perspective (for) other researchers. Marie C. Thursby, Hal and John... >>>

ACADEMIC ENTREPRENEURSHIP IN INTERNATIONAL CONTEXT THE VISEGRAD COUNTRIES' PERSPECTIVE


ŻYMINKOWSKA K. EDITOR, wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Academic Entrepreneurship in International Context: the Visegrad Countries' Perspective The book offers the comprehensive picture of the academic entrepreneurship phenomenon in the Visegrad countries perspective and it is an insightful read... >>>

ACCOUNTING FOR M&A EQUITY AND CREDIT ANALYSTS


MORRIS J., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2004, wydanie I

cena netto: 210.00 Twoja cena  199,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

This is not, by any means, another financial accounting textbook. Instead, I intend it as a sort of spotlight, illuminating what I have found in my investment experience to be the 'black holes' of accounting. It is merely the collected answers... >>>

ACTIVE INDEX INVESTING


SCHOENFELD, wydawnictwo: WILEY, 2004, wydanie I

cena netto: 365.00 Twoja cena  346,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

For over three decades, indexing has become increasingly accepted by both institutional and individual investors. Index benchmarks and investment products that track them have been a driving force in the transformation of investment strategy from... >>>

ADVERTISING MEDIA A-Z


SURMANEK J., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2003, wydanie I

cena netto: 115.00 Twoja cena  109,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

THE ADVERTISING PRACTITIONER'S ONE-STOP RESOURCE TO ESSENTIAL MEDIA TERMS, CONCEPTS, STRATEGIES, AND MORE!Advertising Media is today's most comprehensive, easy-to-use reference and resourcce guide for everything having to do with the researching,... >>>

książek: 440, strona 1 z 44
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Biznes
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025