Najdłużej szukamy przedmiotów znajdujących się tuż pod naszym nosem.
Podobnie jest w biznesie — do dziś wiele istotnych prawideł rządzących rynkiem
pozostaje nieodkrytych. Za kilka lat, gdy objaśni je nam kolejny guru z tej dziedziny,
okaże się, jak blisko było oczywiste rozwiązanie. I jak bardzo byliśmy ślepi, nie
dostrzegając go!
Nigdy więcej nie daj się wyprzedzić. Poznaj sprawdzone strategie i
szczegółowe przykłady ich wykorzystania. Naucz się dzięki nim pomnażać swoje
dochody, zdobywać większy szacunek i realizować najśmielsze nawet projekty.
Znajdź odpowiedź na każde swoje JAK?
- JAK pomnożyć liczbę klientów?
- JAK zwiększyć wartość średniej transakcji?
- JAK "sprzedać" siebie i własne pomysły?
- JAK zwiększyć swoją przewagę nad konkurencją?
- JAK sprawnie wykorzystywać reklamę bezpośrednią?
- JAK poradzić sobie z tym, że klienci odchodzą?
Fenomenalna, zwięzła w treści, zadziwiająca… Jay dysponuje ogromną wiedzą i
podpowiada, w jaki sposób możesz poprawić swoją sytuację, angażując minimum czasu,
pieniędzy, wysiłku i ryzyka, a także, jak zdobyć przewagę konkurencyjną w życiu
osobistym.
Anthony Robbins,
trener i doradca, autor wielu książek, w tym Obudź w sobie olbrzyma
Jay Abraham jest mistrzem w rozwijaniu biznesu. Ta książka to kopalnia sposobów,
które można wykorzystać do zdobycia przewagi konkurencyjnej oraz uczynienia z klientów
najlepszych sprzedawców.
Stephen Covey,
autor książki Siedem nawyków skutecznego działania
W dzisiejszym niezwykle konkurencyjnym świecie musisz wykorzystać każdą szansę
zdobycia przewagi nad konkurencją. Zacząć trzeba od jak najlepszego wykorzystania
swojego potencjału. Książka Jaya Abrahama to zbiór praktycznych, sensownych
pomysłów, które na pewno dadzą Ci niezbędną przewagę.
Ken Blanchard,
współautor książki Jednominutowy menedżer
Spis treści:
Część I: Jak wycisnąć jak najwięcej z tego, co masz (7)
1. Czego możesz się spodziewać? (9)
2. Wielkie nadzieje (28)
3. Jak możesz iść do przodu, skoro nie wiesz, dokąd zmierzasz? (37)
4. Dusza biznesu - strategia wyróżniania się (42)
5. Granica rentowności i wielkie zyski (50)
6. Niech żyje różnorodność! (55)
7. Oferta nie do odrzucenia (70)
8. Czy lewy but też się przyda? (80)
9. Jak nie spaść w przepaść? (97)
Część II: Jak zwielokrotnić swoje możliwości (109)
10. Z pomocą przyjaciół (111)
11. Ktoś, kogo powinieneś poznać (127)
12. Klient marnotrawny (141)
13. Wieloosobowy dział sprzedaży (151)
14. Łów tam, gdzie są grube ryby (168)
15. Watsonie, przyjdź tu, potrzebuję cię (181)
16. Wielkie zyski.com (192)
17. Manhattan za garść koralików (205)
18. Zostaw wiadomość po sygnale (219)
19. Z głową w chmurach (224)
20. Niekończący się sukces (227)
21. Jesteś bogatszy, niż myślisz (231)
Do poczytania (239)
Podziękowania (241)
248 stron, oprawa miękka