NARZĘDZIA STATYSTYCZNE W ANALIZACH MARKETINGOWYCH
RÓSZKIEWICZ M. wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2002, wydanie I cena netto: 51.00 Twoja cena 48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych
przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru
właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy
sprzedaży.
Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni
ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w
przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział l. Metody statystyczne w analizie sprzedaży
1.1. Wprowadzenie
1.2. Analiza struktury sprzedaży
1.3. Analiza dynamiki sprzedaży
1.4. Wskaźnik wykonania planu sprzedaży
1.5. Funkcja sprzedaży
1.6. Funkcja regresji sprzedaży
1.7. Analiza sprzedaży na podstawie autoregresyjnych zależności
1.8. Pytania i zadania
Rozdział 2. Metody statystyczne w procedurach segmentacji rynku
2.1. Wprowadzenie
2.2. Podejście a priori w segmentacji rynku
2.3. Segmentacja post hoc
2.4. Pytania i zadania
Rozdział 3. Metody statystyczne w identyfikacji pozycji marki na rynku
3.1. Wprowadzenie
3.2. Metody pośrednie określania pozycji marki na rynku
3.3. Metody bezpośrednie: podejście atrybutowe
3.4. Metody bezpośrednie: podejście bez atrybutowe
3.5. Pytania i zadania
Rozdział 4. Metody statystyczne w ocenie skuteczności działań
marketingowych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Parametryzacja produktu
4.3. Ocena wrażliwości sprzedaży na zmianę ceny jednostkowej produktu
4.4. Parametryzacja komunikacji z rynkiem
4.5. Ocena kanałów dystrybucji pod względem ich drożności oraz efektywności
działania
4.6. Ocena wrażliwości sprzedaży na zespół działań marketingowych
4.7. Ocena efektywności nakładów na marketing
4.8. Pytania i zadania
Aneksy
Literatura
Indeks
200 stron Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- STATYSTYCZNE METODY WIELOWYMIAROWEJ ANALIZY PORÓWNAWCZEJ PANEK T.
- METODY STATYSTYCZNE ZELIAŚ A.
- DO BIEGU, GOTOWI - START. WPROWADZENIE DO SPSS DLA WINDOWS PAVKOV T.W. PIERCE K.A.
- METODY STATYSTYCZNE W NAUKACH SPOŁECZNYCH. ELEMENTY TEORII I ZADANIA SZWED R.
- METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH RÓSZKIEWICZ M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|