ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.00 48,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NARZĘDZIA STATYSTYCZNE W ANALIZACH MARKETINGOWYCH


RÓSZKIEWICZ M.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 51.00 Twoja cena  48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży.

Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział l. Metody statystyczne w analizie sprzedaży
1.1. Wprowadzenie
1.2. Analiza struktury sprzedaży
1.3. Analiza dynamiki sprzedaży
1.4. Wskaźnik wykonania planu sprzedaży
1.5. Funkcja sprzedaży
1.6. Funkcja regresji sprzedaży
1.7. Analiza sprzedaży na podstawie autoregresyjnych zależności
1.8. Pytania i zadania

Rozdział 2. Metody statystyczne w procedurach segmentacji rynku
2.1. Wprowadzenie
2.2. Podejście a priori w segmentacji rynku
2.3. Segmentacja post hoc
2.4. Pytania i zadania

Rozdział 3. Metody statystyczne w identyfikacji pozycji marki na rynku
3.1. Wprowadzenie
3.2. Metody pośrednie określania pozycji marki na rynku
3.3. Metody bezpośrednie: podejście atrybutowe
3.4. Metody bezpośrednie: podejście bez atrybutowe
3.5. Pytania i zadania

Rozdział 4. Metody statystyczne w ocenie skuteczności działań marketingowych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Parametryzacja produktu
4.3. Ocena wrażliwości sprzedaży na zmianę ceny jednostkowej produktu
4.4. Parametryzacja komunikacji z rynkiem
4.5. Ocena kanałów dystrybucji pod względem ich drożności oraz efektywności działania
4.6. Ocena wrażliwości sprzedaży na zespół działań marketingowych
4.7. Ocena efektywności nakładów na marketing
4.8. Pytania i zadania

Aneksy
Literatura
Indeks


200 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- STATYSTYCZNE METODY WIELOWYMIAROWEJ ANALIZY PORÓWNAWCZEJ
PANEK T.

- METODY STATYSTYCZNE
ZELIAŚ A.

- DO BIEGU, GOTOWI - START. WPROWADZENIE DO SPSS DLA WINDOWS
PAVKOV T.W. PIERCE K.A.

- METODY STATYSTYCZNE W NAUKACH SPOŁECZNYCH. ELEMENTY TEORII I ZADANIA
SZWED R.

- METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH
RÓSZKIEWICZ M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024