ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.70 50,07   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOLOR KURS DLA ARTYSTÓW I PROJEKTANTÓW


HORNUNG D.

wydawnictwo: UNIVERSITAS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 52.70 Twoja cena  50,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor zachęca zarówno profesjonalistów jak i studentów do śmielszego korzystania z koloru w dyscyplinach dwu- i trójwymiarowych takich jak:
projektowanie, ilustrowanie, malarstwo.
Oprócz najważniejszych elementów teorii barwy autor proponuje praktyczne zadania, które prowadzą uczącego się poprzez kolejne doświadczenia wizualne, przechodząc od podstawowych koncepcji dotyczących struktury do eksperymentów z aplikacją koloru.

Autor omawia w książce między innymi:
. mechanizmy postrzegania koloru
. związek pomiędzy kolorem a światłem w dwóch wymiarach
. optyczne skutki interakcji kolorów
. oddawanie widzianego koloru w malarstwie z obserwacji
. harmonię i anomalie koloru
. psychologiczne skutki łączenia barw

Publikacja jest bogato ilustrowana przykładami pochodzącymi zarówno z historii sztuki jak i z katalogów prac projektantów. Na końcu książki czytelnik odnajdzie ilustrowany słowniczek terminów związanych z kolorem.


168 stron, oprawa miękka,Format: 20.0x25.0cm

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KOLOR I ZNACZENIE
GAGE J.

- BARWY I PSYCHIKA
POPEK S.

- KOMUNIKACJA WIZUALNA
BERGSTROM B.

- UXUI DESIGN ZOPTYMALIZOWANY MANUAL BOOK
BADURA C.

- ZMYSŁ PORZĄDKU O PSYCHOLOGII SZTUKI DEKORACYJNEJ
GOMBRICH E.H.

- HISTORIA STROJU
TOUSSAINT-SAMAT M.

- INSTYNKT SZTUKI PIĘKNO ZACHWYT I EWOLUCJA CZŁOWIEKA
DUTTON D.

- KOLOR I FARBA 1001 POMYSŁÓW

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024