|
LOBBING JAKO PROCES KOMUNIKACJI
BENEDIKT A. wydawnictwo: ASTRUM , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 31.80 Twoja cena 30,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Lobbing jako proces komunikacji
„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta -
porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu
wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków.
W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i potocznie postrzegane
raczej negatywnie. Między innymi i z tych powodów lobbing nie doczekał się dotychczas
specjalnego opracowania na gruncie języka polskiego, a pozycja ta właśnie tę lukę
wypełnia.
We współczesnym świecie w niemal każdym systemie politycznym można zaobserwować
samoistne organizowanie się grup interesu w celu wpływania na proces podejmowania
decyzji oraz osiąganie zaplanowanych korzyści w wyniku realizacji tego wpływu.
W miarę jak ludzie stają się coraz bardziej wykształceni, a wiedza i informacja
są powszechnie dostępne, liczba osób dostrzegających, że na scenie narodowej, a
często ponadnarodowej, zapadają decyzje mające doniosły wpływ na ich codzienne
życie, niezmiernie wzrasta. To powoduje, że chcąc mieć wpływ na treść podejmowanych
decyzji, pojedynczo czy też w grupie, rozpoczynają określone działania. Komunikują
się ze sobą, a sposoby komunikowania się w w działaniach lobbingowych są przedmiotem
badań ich przejrzystości, uczciwości.
Każdy, kto interesuje się polityką, jest politykiem czy ma zamiar studiować
politologię, książkę tę powinien mieć na swojej półce. Po to między innymi, by w
przyszłych działaniach lobbingowych nie być posądzonym o zwykłe łapówkarstwo.
132 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- LOBBING SZTUKA SKUTECZNEGO WYWIERANIA WPŁYWU JASIECKI K. MOLĘDA-ZDZIECH M. KURCZEWSKA U.
- LOBBING BIZNES PRAWO POLITYKA PIWOWAR B. ŚWIECA J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|